jeudi 25 mars 2010

Ashley Greene

New Moon DVD is out today :D At this occasion let's speak about a fashion icon I really like : Ashley Greene aka Alice Cullen in the movie. Here's some of my favorite looks.

Aujourd'hui c'est la sortie en DVD de New Moon :D Et à cette occasion j'aimerais vous parler d'une icône fashion que j'apprécie beaucoup : Ashley Greene aka Alice Cullen dans le film. Voici quelques un de ses looks que je préfere.


As Alice Cullen in the movie.
If someone knows where I can find gloves like this (but not as expensive as those ones) please let me know !

Love the dress (and the cute pet ;)

Casual but still fashion

With Rachelle Lefevre. I'm so in love with this photoshoot


In Dolce & Gabbana for the Teen Choice Awards


Ashley and I. Such a really nice girl :D


2 commentaires:

Trendy Gourmandise a dit…

Hey Sab !!!! Welcome sur la blogosphère ma poule !

Unknown a dit…

je kiffe bien la tof ou elle est sur la coiffeuse!!!